Merhaba hobi amaçlı kurduğum Buddypress ve Youzify yüklü sayfama login zorunluluğu ekledim.
Ancak aynı ağ içinden personeller girerek oturum açtığından 403 hatası veriyor.
Hosting ile yaptığım görüşmede aşağıdaki cevabı aldım.
Alıntı
Wp-admin engelleme sistemi request olarak çalışıyor. Sanırım yine aynı ağdan girdiniz her requestiniz proxy olduğu için (ağınızda) x3 olarak görünüyor. Yani siz sayfayı yenilediğiniz anda 3 kere hatalı girmişsiniz gibi görüyor sistem. Login sistemini WordPress'den ayırmak bir çözüm olabilir.
İstediğim hosting şirketinin dediği gibi Login sisteminin Wordpress'ten ayrılması ve 403 hatasından kurtulmam.
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz ve maliyeti ne olur acaba