MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
160k borcum var, kat ve kat fazlası para hesabımda duruyor ama kullanmıyorum. Son 2 senedir bu ülkede borç yapmak yapılacak en güzel iş olduğunu düşünüyorum..
güzel kafa