eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
borcun azı çoğu elbet olur ama borcun ufağıda ödeyemediğin zaman dağ gibi çöker ağırlık yapar insanın nefsine.tabii bu borcu ödemeyi düşünen duyarlı insan için geçerli.ona buna borç takmayı zevk haline getiren,onun bunun sırtından geçinmeyi sevenler için geçerli değil. öyle birini tanıdım 2 icra yaşadık
aynen öyle calisan adama 60 bin ödenir ama calismayan insan 3000 ödeyemez (benim gibi)