superbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenli olarak asgari ödeme tutarının bir tık üzerini ödüyorum. Önceden hiç borcum olmamıştı ama son dönemde saçma bir şekilde borç yaptım.
Allah kurtarsin