Gigabyte anakartımı geçen hafta perşembe günü garantiye gönderdim. Garanti ücretsiz kargo sunmadığı için satıcıya gönderdim. O garantiye ileteceğini söylemişti ve satıcıya gönderdim. 8 gün oldu. Acaba gigabyte Garanti servisten geliş süresi kaç gündür bir bilgisi olan veya deneyen var mı?