Bana yanlış yapan, beni aldatan, beni yarı yolda bırakan için bir de yas mı tutacağım hocam? Onun yerini misliyle doldurdu hayatımdaki kişi. Huzur var, mutluluk var, güven var daha ne olsun hocam ÇOK ŞÜKÜR.

Edit: " ukte " olarak yazılır