İnternette aramadığım yer kalmadı.
Sim 1 de konuşurken Sim 2 ye gelen çağrılar ulaşılamıyor düşüyor.
Aynı şekilde Sim 2 de çağrı yaparken Sim 1 e gelen çağrılar ulaşılamıyor a düşüyor.

Her iki sim için de arama bekletme açık.
Sim 1 de konuşurken Sim 1 e gelen çağrı bekletiliyor. Ama Sim 2 nin çağrılara bana ulaşmıyor.

Çözümü bilen var mı? Nasıl çözerim bu sorunu?