@slacker; in bulduğu ortalama doğru.
@voLwy; çocuk yetkin olduğu bir konu olsa bunu sormaz başkan ama önüne bir iş gelmiş mevcut şartlarda çözüme odaklanmış, yazdığına yazacağına pişman etmeyin bence insanları. Faydan yoksa sus yeter.