Yeni olunca belki zam için daha makul oranda anlaşırsınız. Ya aslında 2 yıl öncesine kadar her yıl zam yapan da yoktu, ne hale geldik..
Bizim ev sahibi 10 yılda 2 kere zam yapmıştı, bu yıl evden attı, fiyatlar o kadar yükselince baktı biz 1200 öderken benzer evler 6000 olmuş, gözü döndü, zam bile teklif etmedi "bana lazım" dedi.