Özlem sadece eskiyedir, yıllardır görmediğiniz birisi belki sizin için değişmiş olabilir. Bundan 10 yil oncesine dönmek isterim ama o kişiyle şuan gorussem aynı şeyleri belki hissedemem, insanin unutamadığı eski yaşadıklarıdir , eskide kalan anilar, ilk heyacan , ilk dokunuş. Belki güzelliği gitmiştir, ses tonu değişmiştir.