tabi yine herkesin kendi bilecegi iş ama ben,kendi yedegimi kendim almaktan yanayım her zaman.benim bildigim,bütün firmalar üyelik sözleşmesinde bi madde ekliyor.müşteriler kendi yedegini kendi almak zorundadır,o iş bizi baglamaz diye.her ne kadar satış konuşmalarında düzenli yedek alıyoruz,o iş bizde filan deselerde sonuçta hem serverlarında çok fazla site var hemde elektronik ürünler sonuçta bunlar.yani saldırı olur,serverda teknik bi sorun olur filan yarın istediginizde bizde yedek yok derler,kalırsınız öyle...bu şekilde bakarsak,hiçbi mecburiyetleri olmadıgını düşünüyorum ben de.