Hocam aynı görüşteyim.
Hocam peki etiket olayına ne dersiniz?
Etiket olayını biz Türkler yanlış algıladık zamanında
Sitede kategori altı hiyerarşinin sağlanması için etiket kullanılmalı, biz anahtar kelime dolduruyoruz...
Şaka gibi ama etiket olayını en doğru şekilde kullananlar haber siteleri