Herkese merhaba.
Ebat olarak aşırı iri olmasm da kilolar göbek kısmında toplandığı için TÜRK KASI mın maşallahı var (110 kilo 182cm boy)
Bu nedenle standart tshirt lerde sıkıntı yaşıyorum. Genişlik anlamında bir problem çekmesem de tshirt lerin boyları genelde kısa geliyor
Eski L thisrt ve gömlekler gayet güzel dururken, yeni 3XL tshirt ve gömlekler göbeğe doğru toplanıyor

Gerek hazır baskılı gerekse kendi tasarladığım tasarımları basabileceğim kaiteli bir yer / bir site biliyor musunuz ?