Yok artık 😅 Bugün babam bypass ameliyatına girdi Akay Hastanesinde. 2 gün yoğun bakımda kalacağı için döndüm geldim Zonguldak'a
Nasip kısmet hocam Allah yardımcısı olsun babanızın Allah şifa versin
Bu zamanda az çok bildiğiniz platformdan bulmanız daha mantıklı kırık durumum olmasaydı mangal neysede değişiklik olsun diye arkadaş olurdum
İyiymiş de kaçırdık gecmis olsun hocam nasıl oldu