serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok artık 😅 Bugün babam bypass ameliyatına girdi Akay Hastanesinde. 2 gün yoğun bakımda kalacağı için döndüm geldim Zonguldak'a
Nasip kısmet hocam Allah yardımcısı olsun babanızın Allah şifa versin
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zamanda az çok bildiğiniz platformdan bulmanız daha mantıklı kırık durumum olmasaydı mangal neysede değişiklik olsun diye arkadaş olurdum
İyiymiş de kaçırdık gecmis olsun hocam nasıl oldu