AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Golbasinda restoranda göl manzaralı mangal + kayık gezisi gece zevkli oluyor hocam restoran bize ait zaten sorunumuz yok 😂
bir adanalı olarak tatmak isterdim Umarım kebabın yanında pilav yoktur diğer mekanlar gibi ( konudan alakasız yorum oldu biraz ama sohbetimiz bol olsun )