Golbasinda restoranda göl manzaralı mangal + kayık gezisi gece zevkli oluyor hocam restoran bize ait zaten sorunumuz yok 😂
bir adanalı olarak tatmak isterdim

Umarım kebabın yanında pilav yoktur diğer mekanlar gibi

( konudan alakasız yorum oldu biraz ama sohbetimiz bol olsun )