helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıla yakın uzun yollar pedallamisligim oldu. Bisikletiniz değerli iyi bir marka kelepir vermeyin sakin.
Hocam L beden miş fiyat hakkında yorumunuz var mı