STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sırf mangal için ankarada yaşamak istedim
Golbasinda restoranda göl manzaralı mangal + kayık gezisi gece zevkli oluyor hocam restoran bize ait zaten sorunumuz yok 😂