İş sonu ödeme şeklinde kabul ederseniz Çalışabiliriz. Kullanıcı adını siz alırsınız. Bana hesaptan dm gönderirsiniz ve ödemenizi yaparım. Bu şekilde uygunsa lütfen iletişime geçin.