Merhaba arkadaşlar
Şu an var olan sistemde giriş kullanıcı adı ve şifre ile yapılıyor. Sadece E-posta şifre veya E-posta / Kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılmasını istiyorum.
Kodları biraz karıştırdım, fakat bozmaktan korktum.
Yardımcı olacak biri gerekiyor.