dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam karşı taraf bu taraf mı var siz çoktan ayrışmaya girmişsiniz
hocam,beni tanıyanlar bilir ki ben 2 taraftanda yanayım.2 taraf dedigim,atatürkün kurdugu cumhuriyet ve osmanlı.biçok insanın aksine,ben 2 tarafıda severim.aynı şekilde partide tutmam....ama bahsettiginiz ayrışmanın benle bi alakası yok,herşeyin ortasında duran kocaman bi gerçek o.artık malasef durum bu...ben desteklemiyorum,ben ayrıştırmıyorum,dedigim gibi ben her 2 tarafıda seviyorum.ama bu,gerçegi degiştirmiyor.gayet açık ve net bi şekilde o ayrışma uzun zamandır var