Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Google tag manager aracılığı ile adsense reklamlarını oluşturmak istiyorum. Konu ile ilgili dönüşünüzü bekliyorum, örnekleri mevcut. (ücretli/ucretsiz)
Ben çok iyi anlıyorum örnekler ile gelirseniz halledebiliriz