açıkcası ben bekliyordum böyle bişey...geçenlerde kuranı kerime tekme atan çocuk muhabbeti oldukca tepki çekti.birileri milleti kışkırtmak için yapmasa dahi,normal şartlarda karşı taraf bu misillemeyi kendi kendine yapacak yani.madem karşı taraf benim sevdigime zarar verdi,ben de onun sevdigine zarar veririm kafası her türlü bunu yaptıracaktır.
Zaten sorun orda. Biz Atatürk'e tapmıyoruz saygı duyuyoruz. Ama bu e**esiller nasıl yetiştiriliyorsa Atatürk'ü Allah ile kıyaslıyorlar. Din tarikatların elinde çok tehlikeli bir silaha dönüşüyor.
Geleceğin teröristleri bunlar işte.