Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide hocam sektorde olan kımse bu değer biçen siteleri kullanmıor ki
Ben kullanıyorum hocam yeterli. Herkesin sektörü kendisidir. Rabbim herkesin kazancını bol eylesin.

Yorumunuz içinde ayrıca teşekkürler,