cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifasını versin. Hiç korkunuz olmasın Türk doktorları o ameliyatı bademcik ameliyatı gibi kolay yapıyorlar. Geçen yıl benim babam da oldu şuan iyi.
Allah razı olsun hocam. Evet öyleymiş. Aslında artık zor bir ameliyat değil ama işte canından biri olunca insan yine de tedirgin oluyor. Onun haricinde doktorlarımıza inanıyor ve güveniyorum.