Yakın zamanda bilinçli olarak çekilmiş iki video var ortada. İki video da zaten kutuplaşmış olan iki kesimin sinir uçlarını fazlasıyla rahatsız edecek şekilde hazırlanmış ve servis edilmiş. Forum sakinlerinin bu konuda daha akil bir tutum sergilemesini beklerdim açıkçası. Birileri bizi birbirimize düşürmeye çalışıyor bunu neden göremiyoruz? Şu forumdaki çoğu kişi inovasyona ayak uydurmaya çalışan entelektüel insanlardan oluşmuyor mu? Ülkedeki eğitim sistemini eleştiren kişiler olarak neden başta kendimiz galeyana geliyoruz? Çoğumuz okumuş kişiler isek ilk sakin olması gereken ve büyük resmi görmesi gereken kişiler bizler değil miyiz? İnanın kardeşler birbirimizin değerlerine saldırarak hiç bir yere varamayız. Hepimiz aynı geminin içindeyiz. Batarsak hepimiz batarız.