AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle üslubunuzu bana karşı korumak zorundasınız. Sen kimsinde bana piyon diyorsun? Sensin piyon.
Atatürk'ün korunmaya ihtiyacı yok her zaman koruyucuları olarak bizler buradayız. Yasal dayanaklarını belirterek bir zemin hazırladım.
Gece gece tartışacak yermi arıyorsun ?



Ben farkında değilmiyim gündemi oyalamak için yaptıklarının? Bir şeyler yaptıysa bir şeyler yayınlandıysa bunun cezasını çekmek zorunda diye yazdım nerelere girdiniz.
Asalım keselim diyen yok laflarını çarpıtmadan konuş, hedef olarak beni gösterme. Yasal dayanaklarını belirttim diye ne olay yaptınız gece gece.
Kesinlikle haklısınız. Size katılıyorum
İyi forumlar