Ortada Googlenin kendi açıklaması varken efsanelere inanmak bana biraz mantık dışı geliyor. Bu şuan konuştuğumuz ban sistemi 2019 da ortaya çıktı. O zamanlar çiftlik sitelerim ve sitelerin de 100 den fazla üyeleri vardı. Bunun yanında onlarca sitesi olan kişilerle de grubumuz vardı. Sadece benim banlandığım hesap sayısı 20 den fazladır. Hep beraber düşünüp sistem geliştirmeye çalışıyorduk. Ortaya Googleden gelmeleri gerekiyor diye bir söylem çıktı ve bunun üzerine Googleden girişi zorunlu kıldık. Trafik sadece googleden geliyordu. Değişen bir şey olmadı. Çünkü aşağıdaki linkte yazdığı gibi tekrarlanan, kalitesiz trafik vardı.
https://support.google.com/adsense/answer/16737?hl=tr
Buna rağmen yine Google üzerinden gelmeleri gerektiğini düşünüyorsanız çözüm basit. Php ile refereri Google olmayan kullanıcılara reklam göstermeyin. Bu şekilde sorunu çözmüş olursunuz.
Benim yoğurt yiyişim farklı dost. Herkese başarılar. Sonuçta ülkede artık sadece para için savaşmaya başladık.