Hocam 10 ve üzeri hesap banlatan biri olarak, o arkadaşın söylemi çok doğru. İstisnalar hariç. Günlük 3K-5K kazanmıyorsan göze batmazsın tabii ki.
Reklam yerleşimini sadece single.php'ye koyduk gene banlandık boğmuyorduk hurriyet fanatik gibi.
Herkes kendi tecrübelerini aktarıyor tabii siz yakalanmıyorsanız ne mutlu =)