batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense için diyorsanız google trafiğin nereden geldiğine değil direkt olarak trafiğe bakar. Zamanında biri google üzerinden gelmesi gerekiyor hitlerin diye ortaya bir şey attı herkes de ona inandı.
https://support.google.com/adsense/answer/16737?hl=tr
Hocam 10 ve üzeri hesap banlatan biri olarak, o arkadaşın söylemi çok doğru. İstisnalar hariç. Günlük 3K-5K kazanmıyorsan göze batmazsın tabii ki.

Reklam yerleşimini sadece single.php'ye koyduk gene banlandık boğmuyorduk hurriyet fanatik gibi.

Herkes kendi tecrübelerini aktarıyor tabii siz yakalanmıyorsanız ne mutlu =)