yaş sınırı +16 olan bir forumda bu soru biraz abes olmuş

şuanki amerika devletinin bir dili yok çünkü arkadaşların da söylediği gibi amerikan diye bir ırk yok. şuan tüm amerikalılar avrupalıların torunları. fakat amerika kıtasının gerçek sahipleri inkaların ve azteklerin kendi dilleri vardı... tabi şuanki amerikalıların ataları onları katletmeden önce.