XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet yurtdışına nasıl giderim derdinde.
Vallah helal olsun sen döndüğümde alırım diyorsun.
Zamanında bende düşündüm senin gibi.
Hele gel başla bir projeye anlarsın acı gerçekleri.
Ben zaten yurtdışındayım burada kalmaya çalışıyorum. Şuan da gelmek gibi bir hedefim yok zaten. Eğer olurda bir yolunu bulamaz gelirsem projeyi hayata geçiririm yada domainlari güzel ücretler karşılığında satabilirim o yüzden acelem yok yani