Hazır güzel bir konu bulmuşken bende bir soru sorayım
Sizce bir gün tüm dünya tek devlet olabilir mi? Hatta alt tabakadaki insanların daha rahat yaşam sürdüğü bir dünya düzeni mümkünmü?