Bisiklet sür, kilo veremesen bile daha fazla kilo almanı engeller, sağlığına zarar gelmez. Ben çok yiyen birisi değilim ama çok oturmaktan göbek balkon yaptı (yaş 18)

Bisiklete başladığımdan beri göbeğim biraz eridi. (günde 1 saat sürüyorum, yollar yokuş olduğu için uzun tutmuyorum)
Su içmeyi ihmal etme, çeşme suyundan bahsetmiyorum normal damacana su al ondan iç. Ben su içmeyi çok severim, günde 4 litre su içtiğimi hatırlıyorum ama çeşme suyunu arda arda 2 bardak içemem, midem kalkar. Bu yüzden çeşme suyu içme, belli bir süre sonra tıkıyor insanı.
Ve ayrıca su ödem attırır, yani kilolu olsan bile vücudun şekillenir. Bu genç yaşta kolların bacakların salkmaz. Eğer çok hızlı kilo vermeye niyetlenirsen bol bol su iç, hızlı kilo vermekten ötürü yaşayacağın deformasyonu minimuma indirir. Suyun çok faydası var, su açısından zengin bir coğrafyada yaşamamıza rağmen bizim millet fazla su içmiyor.

Bende bu kadar göbek olmasına rağmen karaciğerimde ve iç organlarımda herhangi bir yağlanma yok, maaşAllah bana
Dediklerimi uygularsan sen de rahat edersin. Şimdiden kolay gelsin.