gıda zehirlenmesi olmuş olabilir.köpek siz yokken çim ot yemiş olabilir.kene olayı 10 gün olmuş etkisinin olduğunu sanmıyorum.belediyeyi 153 üarayınız.birçok yerde belediye hem evcil hem sokak hayvanalrı için ücretsiz tedavi sunuyor. biraz araştırdım bu yazıyıda buldum
https://www.hurriyet.com.tr/egitim/b...3%BCcretsizdir.