Ben sporcuyum. Siklet değişimi çok yapıyorum. Geçen yıl 69 kg da dövüşüyordum. Bu yıl +92 de dövüştüm. Sık sık kilo alıp veriyorum. Yılda tahminen 10 15 arası kilomla oynuyorum. Bulk- definasyon şeklinde. Zayıflamak için Kaba taslak olarak şunu diyebilirim. Ekmeği kesmen gerekiyor. Aşırı şeker tütetiminden kaçman gerek. Bir çikolata 400 500 kalori. Ve bir çikolatayı yakmak için 10k adım gerek öyle düşün. Spor çok önemli. Sabahları güzel bir yürüyüş yapabilirsin. Limon- maden suyu- yeşil çay kombinasyonu çok etkili öneririm. Kardiyo hareketleri youtube den bak onları yap. Ama her ne yaparsan yap boğazını tutman gerek. Kalori açığı olmadan kilo veremezsin hocam.