Selamlar,
Ben 8-9 yıl arası aktif motor kullanmış birisi olarak geçen sene bir kaza geçirdim ve bacağımda 5 kırık oluştu kaval kemiğim dışarı çıktı parçalı kırıklar oluştu. Platin taktılar boydan boya. Ekipmana öncelik vermeni öneririm. Ek olarak da illa 0 almak zorunda değilsin ilk motorun olacak sonuçta 2. el araçlara da bakabilirsin bence. Motor gerçekten çok güzel bir tutku ama bıraktığı izler gerçekten kötü olabiliyor.
İyi günler.
Çok geçmiş olsun. 2002 ben de babamı kaybettim motor kazası sebebiyle. Tabi kask kullanmaması sebep oldu acı sona. Önceliğim yavaş gidip bilinçli şekilde kullanmak.