EmirkanDamar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya valla gına geldi şu saçma çin alınmaz boşlarınızdan 1 Yılda hiç durmadan 20.000km yol yaptım cf moto 250nk modeliyle, sonrasında 400nk aldım ve 6000km'ye yaklaştım, bu paralara aldığım hondalar yamahalar beni çokça üzecekti iyi ki çin almışım
tamam genç. bam teline bastın aldın eline sazı,oysa çekilmez çin malının nazı,şimdi rahatla boşa al gazı, forumda görüşelim seninle en geç 2024-2025 yazı