ArdaBarut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drift L yi tavsiye ederim gerçekten driftin hızı çok güzel .Ancak uygun ve fazla yakmayan birşey arııyorsan benim kendi taşıtım Motoran Fabia 150 Var. 6 Yılldır kullnaıyorum
Vulture nin aynısı neredeyse ve ilk defa gördüm. Değerlendiricem teşekkürler