Her müşteri kolay kolay teşekkür konusu açmaz. Açan gerçekten memnun kalmıştır. Konunuza katılmıyorum. Ki trade puanı bile vermeyenlerden şikayet eden var.
Kolay kolay açılmıyordur teşekkür konuları. En çok beğeni alan yorum gibi gerçekten hiçbir şeyden memnun olamıyoruz. Forumda sadece ticaret döndüğünü görünce benim canım sıkılıyor.
Farklı şeylerin olması güzel bence.