Hayır biz teşekkür ettiğini görünce ne olması bekleniyor bende onu anlamamıştım

Yani biri birine teşekkür ediyor , e napalim. Düşünsenize gercek hayatta da böyleymiş , sokağa çıkıp bagiriyorlar yada cem yılmaz in dediği gibi bakkala gidip birsey alınca komik tepki verilmesi
Ulusa sesleniş alanı açılsa foruma ne güzel olurdu
aynen öyle hocam maddi karşılık olmadan işini birisi çözer yardımcı olur açarsın konuyu da her ticaret yapana konu açılırsa ohoo