Hayır biz teşekkür ettiğini görünce ne olması bekleniyor bende onu anlamamıştım

Yani biri birine teşekkür ediyor , e napalim. Düşünsenize gercek hayatta da böyleymiş , sokağa çıkıp bagiriyorlar yada cem yılmaz in dediği gibi bakkala gidip birsey alınca komik tepki verilmesi
Ulusa sesleniş alanı açılsa foruma ne güzel olurdu