Abiler ablalar dostlar ..
Mersine geleli yaklaşık 4 ay oluyor nornal benim mesleğim kameraman ama bu işimi İstanbul da icra ediyordum Mersinde malesef ki kendi işimi yapamıyorum burda sektör yok .. bana burda iş sahibi olan mekan sahibi dostlar varsa bana yardımcı olur mu acaba elimden her iş gelir eli yüzü düzgün diksiyonu iyi insan ilişkilerim iyidir yardımcı olabilecek birisi çıkarsa çok mutlu olurum teşekkürler