Bu konuyu açan arkadaşa bir teşekkürü borç bilirim. 50 TL verirse konu bile açarım, hem de yarım sayfa methiyeler dizerek, öve öve göklere çıkararak!
Normal bir ticarette teşekkür konusu açılması saçma bir davranış. Çok çok özel durumlarda belki açılabilir, ama bu kadar yaygın olmasının tek sebebi bence de viral reklam satın alınması.