Şahsen konuşuyorum, teşekkür konuları çok avantaj sağlıyor. Şirket açacaktım muhasebeci olarak kiminle çalışsam diye düşünüyordum mükellefco ya bakarken teşekkür konusu gördüm, yazan kişi iletişime geçtim memnuniyetini özelden de belirtti kendim de çalışmaya başladım ve çok memnunum. Ben de peşine açtım teşekkür konusu başkaları da görüp faydalansın diye. Reklam amaçlı olmadığı sürece teşekkür konuları gayet yerinde ve faydalı.