Ticaret puanını her alışverişinizde zaten alıyorsunuz/veriyorsunuz, fakat bir müşteri olarak maddiyatında ötesinde bir hizmet/ilgi/alaka alınınca diğerlerinden ayırmak gerekir diye düşünüyorum.
Teşekkür konularını görünce mutlu oluyorum şahsen...