lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu modelin 8gb ram lisi var bende, güzel bir laptop. 3 modu var ofis oyun turbo. Turbo modda fan sesi doğal olarak biraz fazla cıkıyor. Performans olarak iyi ben memnunum
Bende genel olarak tasarım yaparken kullanacağım masaüstü bilgisayarım var fakat şehir dışına çıktığım zamanlarda revizeleri yapamıyorum laptop şart oldu. Şarj süresi ne kadar sizin?