Bu konu kişiden kişiye değişkenlik gösterir. Aileniz ile aranız kötü bile olsa düzeltmeye çalışınız bence. Babamı kaybettim ve annemle altlı üstlü oturuyoruz. Bazen bakıyorum annem laf ediyor, uğraşıyor benle ama ben oralı bile olmuyorum. Kadının bi dediğini iki etmemeye çalışıyorum. Yaşlılık sonuçta ve hepimiz bir gün kısmet olursa yaşlanacağız. Üç günlük dünya için kimsenin kalbini boş yere kırmaya değmez.