Sizin motosiklette egzoz aşağı tarafta olduğundan şanslısınız tabi

Güzel, fiyat performanslı bir çanta, hayırlı olsun. Konuyu fotoğraflarla güncellerseniz beni alıntılayabilirsiniz
Hocam motorun üstüne koyup sabah bi foto çekmiştim bunun her heryerinden bir ip sallanıyo nasıl sağlam bağlayacağımı anlamaya çalışıyorum halen