Şuan gelmese daha mı iyi ? Gelmesi TL borcu olanlar İçin iyi. Zam gelmese bile artışlar devam edecek. Her türlü kötü durum
Bu düşünce yapısı milleti bitirdi hocam. Zam vererek çözülebilecek bir durum yok. Şuanda ekonomi durgun bir zam mı daha kaldırabilir mi kestiremiyorum.
Alt gelir grubunu kurtaralım derken durum hepten beter olabilir.
Genel hata şu oluyor genelde.
Gelmese bile zam yapıyorlar deniliyor fakat şuanda ürünlere aylık %10 zam yapılıyorsa. Asgari ücret artarsa bu %20ye çıkar. Çoğu firma zaten ürünlerin gramajını , kalitesini düşürmüş vaziyette. Kaarı olabildiğince geri çekti bir çoğu.
Asgari ücretin artması direk ürünün üstüne eklenmesi demektir. Firmaların kaarından fire verebilecekleri kadar büyük bir boşlukları olduğunu zannetmiyorum.