oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu yeni aldım... Çok memnunum... Tabi donanım ihtiyacınızı karşılıyorsa alın derim...

https://www.hepsiburada.com/huawei-m...-HBV0000129NNZ
Bir tık düşük geldi hocam.

adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam da ram 16 olsa daha iyi olurmuş
İleriki zamanda ram yükseltimi yapabilirim.