atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun sürer bunun yanı sıra çok emekte ister. Bot muhabbetleri de sroda olduğu kadar iyi değildi varsa da... Bende 15+ yıl sro oynadım arada knight da takılıyordum arkadaşlarla pvpde. Evlenmeden önce son oynadığım pvp server QueenSro Fundu. Duymuşsundur belki.
Duydum hocam evet. Knight çok garip ESC'de "Options" atanmamış, henüz oyunun sesini kapatamadım